יום שני, 11 ביולי 2011

הערכת סרטון ושילובו בהוראה

סרטונים יכולים להוות ערך מוסף ללמידה, אשר בעזרתם אפשר להמחיש תופעה או להשתמש בהם לכל מטרה אחרת.
הוכח מדעית שסרטון יכול לתרום מאוד לתרום לחוויה הלמידה בעזרת המימד הויזואלי שהוא מוסיף.
לאחרונה אני מרגיש שאנו רוכשים במהלך הלימודים לפעמים באופן לא מודע כלים שמאוד עוזרים לנו בקבלת ההחלטות ומאוד מסייעים לנו בתהליך הלמידה.
לאחרונה התנסיתי בבחירת סרטון והערכתו לפי קריטריונים וכללים נקבעו מראש.
בתהליך היפוש אחר סרטון מתאים הייתי מעריך אותו כבר בצפייה (לפי הקריטריונים שרכשנו)והייתי מחליט האם סרטון זה מתאים לא.
לפי דעתי קריטריונים אלה מהווים כלי מאוד שוב בשילוב סרטון ובקבלת ההחלטה האם סרטון שבחרתי מתאים לתוכן שבחרתי ותורם ללימדה.

2 תגובות:

  1. שלום
    שמי דינה ואני אסיסטנטית של ד"ר גילה קורץ.
    אני בודקת האם ניתן לרשום תגובה בבלוג שלך
    תודה

    השבמחק
  2. שלום אחמד
    אני סבריה אלטורי מורה לשפה העברית בבית ספר יסודי אלפרדוס ,סטודנטית לתואר שני במרכז ללימודים אור יהודה . בקרתי בבלוג שלך כי נושא הסרטונים מעניין אותי מאד וחשוב .כמורה בבית ספר יסודי אני מסכימה אתך שהסרטונים הוא כלי מאד מעניין ,מסקרן ומושך את תשומת לבם של התלמידים והוא מאד חשוב להמחשת החומר הלימודי בכיתה . צריך לעשות מאגר סרטונים במגוון נושאים.
    בסוף אני מקווה לך הצלחה בחיים ובבלוג שלך.

    השבמחק